Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Dublin Core
Назва
Ресурсний центр підтримки інклюзивної освіти
Елементи колекції
До проблеми розвитку психологічної грамотності інклюзивного педагога
Голентовська О. С. До проблеми розвитку психологічної грамотності інклюзивного педагога // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ.…
Формування інклюзивної компетентності педагога в системі сучасної освіти
Градівська В. М. Формування інклюзивної компетентності педагога в системі сучасної освіти // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ.…
Психологічні особливості розвитку професійної компетентності педагога Нової української школи
Гуменюк А. В. Психологічні особливості розвитку професійної компетентності педагога Нової української школи // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів…
Профіль інклюзивного вчителя як передумова професійного зростання педагога в умовах НУШ
Козир В. В. Профіль інклюзивного вчителя як передумова професійного зростання педагога в умовах НУШ // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр.…
Профіль інклюзивного вчителя: вектор професійної підготовки в умовах післядипломної освіти
Голентовська О. С. Профіль інклюзивного вчителя: вектор професійної підготовки в умовах післядипломної освіти // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти регіону : зб.…
Формування інклюзивної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти
Градівська В. М. Формування інклюзивної компетентності вчителів у системі післядипломної педагогічної освіти // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти регіону : зб. матеріалів…
Професійний та особистісний розвиток педагогічних працівників в умовах реалізації інклюзивної освіти
Гуменюк А. В. Професійний та особистісний розвиток педагогічних працівників в умовах реалізації інклюзивної освіти // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти регіону : зб.…
Реалізація технологій навчання в інклюзивному класі як запорука професійного зростання педагога в умовах післядипломної освіти
Козир В. В. Реалізація технологій навчання в інклюзивному класі як запорука професійного зростання педагога в умовах післядипломної освіти // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної…
Індивідуалізація освітнього маршруту для дитини з особливими освітніми потребами в умовах НУШ
Голентовська О. С. Індивідуалізація освітнього маршруту для дитини з особливими освітніми потребами в умовах НУШ // Психолого-педагогічні проблеми розвитку професійних компетентностей педагогічного працівника закладу освіти : збірка…
Організація освітнього процесу в умовах освітнього середовища
Гуменюк А. В. Організація освітнього процесу в умовах освітнього середовища // Нова українська школа: відповідаємо на виклики : навчально-методичний посібник / КЗ «Житомирський ОІППО» ЖОР ; уклад.: Г. Г. Бовсунівська, Т. О. Трохименко. Житомир : КЗ…
Позиція: 8 (378 переглядів)