Кафедра педагогіки й андрагогіки
Dublin Core
Назва
Кафедра педагогіки й андрагогіки
Елементи колекції
Методи та засоби управління знаннями
Семенчук С. П. Методи та засоби управління знаннями // Тези доповідей VIII Міжнародної науково-технічної конференції «Інформаційно-комп’ютерні технології – 2016». С. 256-257.
Організація E-learning на основі Google Classroom із пакету G suit for Education
Грабовський П. П. Організація E-learning на основі Google Classroom із пакету G suit for Education // Базова освіта НУШ: процесуальне правонаступництво : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ. інтернет-конференції, 29 березня 2021 р. Житомир : КЗ…
Стратегії діяльності практичного психолога щодо створення безпечного освітнього середовища у процесі переходу від початкової до базової НУШ
Косигіна О. В. Стратегії діяльності практичного психолога щодо створення безпечного освітнього середовища у процесі переходу від початкової до базової НУШ // Базова освіта НУШ: процесуальне правонаступництво : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ.…
Особливості цифрового освітнього середовища Нової української школи
Семенчук С. П. Особливості цифрового освітнього середовища Нової української школи // Базова освіта НУШ: процесуальне правонаступництво : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ. інтернет-конференції, 29 березня 2021 р. Житомир : КЗ «Житомирський ОІППО»…
Використання дистанційних технологій: способи взаємодії в процесі синхронного та асинхронного навчання учнів Нової української школи
Фамілярська Л. Л. Використання дистанційних технологій: способи взаємодії в процесі синхронного та асинхронного навчання учнів Нової української школи // Базова освіта НУШ: процесуальне правонаступництво : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ.…
Андрагогічні підходи у діяльності викладача системи післядипломної педагогічної освіти
Адамович І. В. Андрагогічні підходи у діяльності викладача системи післядипломної педагогічної освіти // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр.…
Система управління навчальною діяльністю Human як засіб дистанційної освітньої взаємодії
Грабовський П. П. Система управління навчальною діяльністю Human як засіб дистанційної освітньої взаємодії // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр.…
Професійний розвиток педагогів у контексті вимог НУШ: педагогіка партнерства
Гусак В. М. Професійний розвиток педагогів у контексті вимог НУШ: педагогіка партнерства // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ.…
Інформаційно-комунікаційне середовище як засіб формування медіаграмотності педагога Нової української школи
Запорожцева Ю. С. Інформаційно-комунікаційне середовище як засіб формування медіаграмотності педагога Нової української школи // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб.…
Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників у контексті реалізації траєкторії професійного розвитку педагога
Корнілова Т. Б. Програма підвищення кваліфікації педагогічних працівників у контексті реалізації траєкторії професійного розвитку педагога // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної…
Позиція: 4 (643 переглядів)