Кафедра психології
Dublin Core
Назва
Кафедра психології
Елементи колекції
Впровадження психолого-педагогічної науки у практику: психологічна компетентність та емоційний інтелект
Бойко І. І. Впровадження психолого-педагогічної науки у практику: психологічна компетентність та емоційний інтелект // Базова освіта НУШ: процесуальне правонаступництво : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ. інтернет-конференції, 29 березня 2021 р.…
Особистісний професіогенез: психологічна компетентність педпрацівника та технології акме-професіоналізму
Бойко І. І. Особистісний професіогенез: психологічна компетентність педпрацівника та технології акме-професіоналізму // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб.…
Комунікативна компетентність як провідна професійна характеристика сучасного педагога
Завязун Т. В. Комунікативна компетентність як провідна професійна характеристика сучасного педагога // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр.…
Дослідження ведучих копінг-стратегій сучасного педагога
Кльоц Л. А. Дослідження ведучих копінг-стратегій сучасного педагога // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр. наук.-практ. інтернет-конференції…
Вимоги щодо формування професійних компетентностей практичного психолога закладу освіти
Осадчук Н. О. Вимоги щодо формування професійних компетентностей практичного психолога закладу освіти // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти : зб. матеріалів Всеукр.…
Особливості соціально-педагогічного супроводу дітей у період складної соціально-політичної ситуації та військових дій в Україні
Шугай Т. Й. Особливості соціально-педагогічного супроводу дітей у період складної соціально-політичної ситуації та військових дій в Україні // Розвиток професійної компетентності педагогічних працівників Нової української школи в умовах…
Акмеологічний підхід у дослідженні професіоналізму педагога
Бойко І. І. Акмеологічний підхід у дослідженні професіоналізму педагога // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти регіону : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ.…
До проблеми комунікативної компетентності педагога закладу дошкільної освіти
Завязун Т. В. До проблеми комунікативної компетентності педагога закладу дошкільної освіти // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти регіону : зб. матеріалів регіонал.…
Психолого-педагогічні умови розвитку професійної самосвідомості психолога
Кльоц Л. А. Психолого-педагогічні умови розвитку професійної самосвідомості психолога // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти регіону : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ.…
Готовність педагога до інноваційної діяльності
Осадчук Н. О. Готовність педагога до інноваційної діяльності // Безперервний професійний розвиток педагогічних працівників Нової української школи в умовах післядипломної освіти регіону : зб. матеріалів регіонал. наук.-практ. інтернет-конференції, 26…
Позиція: 9 (375 переглядів)