Кафедра методики викладання навчальних предметів
Dublin Core
Назва
Кафедра методики викладання навчальних предметів
Елементи колекції
Аналіз першого видання радянського шкільного підручника "Суспільствознавство" відповідно до критеріїв якості навчальної книги початку 60-х років ХХ століття
Смагін І. І. Аналіз першого видання радянського шкільного підручника "Суспільствознавство" відповідно до критеріїв якості навчальної книги початку 60-х років ХХ століття // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. 2009. Вип. 47. С.…
Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем
Смагін І. І. Актуальні проблеми теорії суспільствознавчого шкільного підручника з позицій аналізу освітніх систем // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. Педагогічні науки. 2010. Вип. 50. С. 134-137
Дидактичний та методичний критерії якісного підручника з історії для старшокласників
Смагін І. І. Дидактичний та методичний критерії якісного підручника з історії для // Проблеми сучасного підручника. 2014. Вип. 14. С. 693-700
Еволюція методичних підходів до роботи з хронологією в процесі навчання історії
Смагін І. І. Еволюція методичних підходів до роботи з хронологією в процесі навчання історії // Український педагогічний журнал. 2017. № 4. С. 45-50
Експериментальне дослідження стародавнього водного шляху від Іскоростеня до Києва
Гайдук С. А., Петраускас А. В., Смагін І. І. Експериментальне дослідження стародавнього водного шляху від Іскоростеня до Києва // Дніпро – Даугава – Німан: міжцивілізаційні контакти в середньовічні часи : нариси. 2021. С. 94-99
Етапи підручникотворення зі шкільних суспільствознавчих предметів (1960-2005)
Смагін І. І. Етапи підручникотворення зі шкільних суспільствознавчих предметів (1960-2005) // Анотовані результати науково-дослідної роботи інституту педагогіки за 2008 рік. 2009. С. 228-229.
"Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів
Смагін І. І. "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. Педагогічні науки. 2008. Вип. 42. С. 51-55.
Нормативний та педагогічний зміст поняття "науково-методична робота" в системі загальної середньої освіти
Смагін І. І. Нормативний та педагогічний зміст поняття "науково-методична робота" в системі загальної середньої освіти // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. Педагогічні науки. 2012. Вип. 66. С. 52-55
"Зовнішні" та "внутрішні" чинники в практиці шкільного підручникотворення з правових навчальних предметів у ХІХ столітті
Смагін І. І. "Зовнішні" та "внутрішні" чинники в практиці шкільного підручникотворення з правових навчальних предметів у ХІХ столітті // Збірник наукових праць. Педагогічні науки. 2008. Вип. 50. Ч. 1. С. 266-272.
Ідеологеми освітньої реформи
Смагін І. І. Ідеологеми освітньої реформи // Вісник Житомирського державного університету ім. І. Франка. Педагогічні науки. 2018. Вип. 4 (95). С. 201-207
Позиція: 2 (764 переглядів)